Introducció

Fundat en 1977, QUEEN COLLEGE és un col·legi laic, mixt, que atén a 400 alumnes entre els tres i els divuit anys.

Els programes d’estudis es basen en el Currículum Nacional Britànic, a més dels estudis complementaris del currículo del Ministeri d’Educació d’Espanya, per a tots els alumnes espanyols i per a aquells d’altres nacionalitats que tinguin el nivell de llengua espanyola requerit.

En les edats de 15 a 18 anys, els alumnes es presenten als exàmens britànics de GCSE i de GCE nivell Avançat, i aquells que segueixen el programa de la Secció Espanyola, obtindran respectivament, les homologacions dels títols de Graduat en Educació Secundària i de Batxillerat. Podran accedir a la universitat espanyola segons el sistema d’accés de la Unió Europea.

Encara que l’èxit en els exàmens es consideri un objectiu essencial i el col·legi estigui satisfet dels seus assoliments acadèmics, l’educació es proporciona en el seu sentit més ampli, animant i permetent que els alumnes duguin unes vides completes i felices amb contribucions positives en la societat en què es trobin. El col·legi admet alumnes de diverses creences religioses, entenent que en un ambient de tolerància tots els alumnes puguin desenvolupar-se en el respecte i valorar altres creences.

El col·legi forma un petita comunitat familiar en la qual es té molta cura de les necessitats individuals. El temps, l’interès i el compromís del personal docent es poden aconseguir fàcilment. A canvi, s’espera que els alumnes treballin dur, acceptin la responsabilitat i desenvolupin les seves capacitats de lideratge, cooperació i adaptabilitat per preparar-se per a les demandes que li esperen en el futur.

Fundat en 1977, QUEEN COLLEGE és un col·legi laic, mixt, que atén a 400 alumnes entre els tres i els divuit anys.

Els programes d’estudis es basen en el Currículum Nacional Britànic, a més dels estudis complementaris del currículo del Ministeri d’Educació d’Espanya, per a tots els alumnes espanyols i per a aquells d’altres nacionalitats que tinguin el nivell de llengua espanyola requerit.

En les edats de 15 a 18 anys, els alumnes es presenten als exàmens britànics de GCSE i de GCE nivell Avançat, i aquells que segueixen el programa de la Secció Espanyola, obtindran respectivament, les homologacions dels títols de Graduat en Educació Secundària i de Batxillerat. Podran accedir a la universitat espanyola segons el sistema d’accés de la Unió Europea.

Encara que l’èxit en els exàmens es consideri un objectiu essencial i el col·legi estigui satisfet dels seus assoliments acadèmics, l’educació es proporciona en el seu sentit més ampli, animant i permetent que els alumnes duguin unes vides completes i felices amb contribucions positives en la societat en què es trobin. El col·legi admet alumnes de diverses creences religioses, entenent que en un ambient de tolerància tots els alumnes puguin desenvolupar-se en el respecte i valorar altres creences.

El col·legi forma un petita comunitat familiar en la qual es té molta cura de les necessitats individuals. El temps, l’interès i el compromís del personal docent es poden aconseguir fàcilment. A canvi, s’espera que els alumnes treballin dur, acceptin la responsabilitat i desenvolupin les seves capacitats de lideratge, cooperació i adaptabilitat per preparar-se per a les demandes que li esperen en el futur.